Recenze na Googlu
V Projektory-Lampy.cz věříme v transparentnost a poctivost. Proto shromažďujeme hodnocení našich zákazníků pomocí služby Google Business profile. Žádáme naše zákazníky, kteří si objednali zboží, aby zanechali recenzi a podělili se o své zkušenosti. Recenze neověřujeme ani nefiltrujeme, protože chceme poskytnout upřímnou reprezentaci našich produktů a služeb. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a využíváme ji k neustálému zlepšování našich služeb.
417 recenzí
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Super rychlý servis. Přemýšlel jsem o době dodání, protože sídlí v Česku a já jsem v Dublinu, ale objednal jsem v neděli večer a v úterý ráno jsem měl díl v ruce, takže jsem byl velmi spokojen. (překlad)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (originál)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
2 roky
hodnocení: 4 / 5
Objednávka zadána v pondělí večer, doručena následující středu. Dobrá komunikace (potvrzení objednávky, oznámení o odeslání se sledováním). Vše v pořádku. Ale chyba v doručení... Nakonec po nějaké době problém vyřešen.
Objednal jsem LMP-H200 a obdržel LMP-H202. 2 nekompatibilní lampy.
V dodacím listu přiloženém k zásilce je uvedeno LMP-H202. Moje objednávka byla na LMP-H200, takže prodejce změnil odkaz.
Byla zahájena reklamace. Po kontrole mi bylo sděleno, že mám zásilku zaslat znovu. Že to bude zkontrolováno, jakmile to přijde, a že pak budou podniknuty kroky... Zkontrolována moje emailová adresa a sděleno, že do 5 minut mi přijde email s vysvětlením postupu vrácení zboží.
Ptala jsem se na dodávku objednaného výrobku. Bylo mi řečeno, že výrobek musí být nejprve vrácen a zkontrolován.
Poukázal jsem na to, že dodací list se nevztahuje k objednanému výrobku, ale k dodanému výrobku, a že tedy změnu odkazu provedl interně obchodník. Bylo mi řečeno, že výrobek musí být nejprve vrácen a přijat prodejcem.
Model LMP-H200 jsem si objednal, protože jej používám. Nechci se spoléhat na hypotetickou dobrou vůli prodejce, když je to on, kdo způsobuje problém. Proto jsem uvedl, že bych dal přednost tomu, aby mi byly peníze za objednávku vráceny, jakmile obdržený výrobek vrátím. Osoba, se kterou jsem mluvil, mi řekla, že ve zprávě, kterou obdržím, je políčko, které mám pro tento účel zaškrtnout.
AKTUALIZACE 7. října
Následující den jsem obdržela telefonát.
Osoba, se kterou jsem den předtím mluvil, se mě ptá, jestli jsem nedostal slíbený e-mail. Potvrdil jsem, že ano. Poté se mě zeptal, zda mám jinou e-mailovou adresu. Dal jsem mu adresu gmailu, kterou také používám. Poté jsem obdržel dopis s vysvětlením postupu vrácení.
Je to docela překvapivé, když si objednáte ze stránek s koncovkou .fr, že musíte vracet zásilku do České republiky, i když přišla z Německa...
Podotýkám, že nechápu, proč bych měla platit poštovné, když chyba nepochází ode mě. Bylo mi řečeno, že mám odpovídajícím způsobem opatřit doklad o vrácení zásilky poznámkou a byl jsem ujištěn, že mi budou peníze vráceny. Bylo mi řečeno, že vzhledem k tomu, že vrácená částka bude vyšší než původně zaplacená částka, budu muset poskytnout formulář s bankovními údaji.
AKTUALIZACE ze dne 8. října
Lampa se vrátila ve svých 2 krabicích, poté přebalena do větší krabice s velkým množstvím "bublinkové" ochrany. Doklad o vrácení vyplněn podle požadavku a vložen do této krabice. Protože tam nebyla kolonka pro žádost o vrácení peněz, vyplnila jsem formulář. Jak bylo uvedeno ve formuláři, zásilku jsem při odeslání pojistil. Balík odeslán v poledne.
V pondělí 11. 11. proběhlo několik kontaktů s prodejcem. Zaslal jsem sledovací číslo zásilky, fotografii originálu lampy z VP, štítek s odkazem na VP a kopii faktury za vrácení lampy.
Ve středu 13. jsem zkontroloval sledování zásilky. Bylo tam napsáno: U vaší zásilky došlo k incidentu. Je zpracovávána našimi službami.
Umístění: Německo.
Ve čtvrtek byl incident stále zaznamenán, ale s místem v Polsku.
V pátek 15. již incident nebyl zaznamenán, ale byl lokalizován v České republice, zemi určení.
E-mail potvrzující přijetí zásilky.
Pondělí 18. října.
Telefonát od prodejce s dotazem, zda jsem obdržel náhrady. Ověřil jsem si to: skutečně mi byly vráceny peníze za lampu a náklady na její vrácení v den hodnoty minulý čtvrtek.
Vše tedy bylo po nějaké době opět v pořádku.
Děkuji společnosti Lampes-Projecteur.fr, že dodržuje své závazky jako prodejce. (překlad)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (originál)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Amanda byla nesmírně užitečná při vyřizování mé lampy za nejlepší cenu, která byla dodána rychle a efektivně, bude znovu použita pro další lampu díky (překlad)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (originál)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
2 roky
hodnocení: 4 / 5
2 roky
hodnocení: 5 / 5
2 roky
hodnocení: 5 / 5
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Výborný obchod a hlavně služby, člověk z podpory mi hodně pomohl, když jsem nemohla přijít na to, proč nemůžu zaplatit - společně jsme hledali a snažili se zjistit, v čem je problém - ukázalo se, že mám velmi nízký limit pro platby kartou online a člověk z podpory nelenil a věnoval svůj čas tomu, aby našel instrukce přímo do mé banky, jak si to můžu sama změnit v internetovém bankovnictví a vše se vyřešilo. Tomu říkám "prozákaznický servis". (překlad)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (originál)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Velmi spokojeni se službou (překlad)
Muy contento con el servicio (originál)
Muy contento con el servicio (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Perfektní! Děkuji (překlad)
Parfait !! Merci (originál)
Parfait !! Merci (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Nejprve jsem obdržel žárovku s vadou, ale byla rychle vyměněna a nyní funguje perfektně! Poprodejní servis je perfektní (překlad)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (originál)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Minulý týden jsem si objednal lampu, ale bohužel jsem zjistil, že můj projektor je vadný, kontaktoval jsem společnost Web Retail a požádal o vrácení peněz. Byl jsem pozitivně překvapen snadností, s jakou se mi věnovali, a snadností vrácení a pozdějšího proplacení. Na základě této zkušenosti tento obchod doporučuji a budu zde nakupovat znovu, kdykoli budu potřebovat lampu do projektoru. (překlad)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (originál)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Koupit od nich, pokud máte problém, pomohou vám (překlad)
Buy from them if you have problem they will help you (originál)
Buy from them if you have problem they will help you (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
super podpora forma zákaznického servisu velké BRAVO (překlad)
super support form the customer service a big BRAVO (originál)
super support form the customer service a big BRAVO (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
SPECIALISTÉ, VELKÝ VÝBĚR, snadné vyhledávání podle modelu projektoru s velkou nabídkou různých typů žárovek - velký výběr - originální a generické žárovky - nabízejí celou lampu s pouzdrem nebo samotnou žárovku. (překlad)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (originál)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (originál)
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Profesionální a vstřícné jednání, velký sortiment zboží s podrobným popisem a instrukcemi, doporučuji
2 roky
hodnocení: 5 / 5
Vždy dobré zkušenosti, mohu jen doporučit (překlad)
Always good experience, I can only recommend (originál)
Always good experience, I can only recommend (originál)
2 roky
hodnocení: 1 / 5
NENAKUPUJTE OD TĚCHTO LIDÍ
Koupil jsem si od nich originální žárovku projektoru prostřednictvím jejich webových stránek Projector-Parts.co.uk žárovka dorazila poškozená, má rozbitý kus skla uvnitř a nefunguje, bylo mi doporučeno, abych si koupil jinou a jakmile obdrží žárovku zpět, vrátí mi peníze, no, žárovka mě stála 170 liber.
Vrácení zboží mě stálo 35 liber, pak dalších 47 liber clo! A pak mi ten chlapík vrátil jen část peněz! nakonec mě to stálo 150 liber! Za rozbitou žárovku je nejvtipnější, že mi naúčtovali poplatek za vrácení zboží........ z rozbité žárovky!
NEKUPUJTE, POKUD NEŽIJETE VE STEJNÉ ZEMI JAKO ONI, JINAK BUDETE DOBŘE Z KAPSY, POKUD SE POLOŽKA POŠKODÍ PŘI PŘEPRAVĚ, COŽ BY SE STALO POMĚRNĚ ČASTO, PROTO DÁVAJÍ JEN ČÁST NÁHRADY! (překlad)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (originál)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (originál)
3 roky
hodnocení: 5 / 5
Nákup lampy i následné vrácení (zjistil jsem, že problém s mým projektorem není v lampě) proběhlo bez problémů, lampu převzali zpět a peníze přišli na účet
5 let
hodnocení: 5 / 5
Skvělé lampy do proektoru co vydrží
5 let
hodnocení: 5 / 5
5 let
hodnocení: 5 / 5
Perfektni spoluprace, rychla dodavka, velmi nadstandardni komunikace, vrele doporucuji. Skoro vse skladem
Strana
Poradna
Pomohu vám vybrat
správnou lampu
nebojte se mě na cokoliv zeptat
Aneta Kwiatkowska
zákaznický servis
zákaznický servis
725 595 999
(po-pá 8-16)
Napište mi
Pokud již víte o lampách vše potřebné, stačí vybrat si tu správnou
Bleskurychlý průvodce lampami
Najdi lampu na pár kliknutí